تیم ملی گلبال مردان به پارالمپیک پاریس اعزام می شود؟

تیم ملی گلبال مردان به پارالمپیک پاریس اعزام می شود؟

ایت بال: تیم ملی گلبال مردان در حالی پس از کسب سهمیه پارالمپیک اردوهای خودرا بدون وقفه پیگیری می کند که هنوز تکلیف این رشته جهت شرکت در پارالمپیک پاریس معلوم نیست.


بهمن دوستی در گفت و گو با ایسنا، درباره ی آخرین وضعیت این تیم جهت شرکت در بازی های پارالمپیک پاریس، اظهار داشت: سال قبل در مسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب سهمیه پارالمپیک پاریس شدیم و از آن زمان تا حالا بر طبق برنامه ریزی انجام شده 6 مرحله اردوی آمادگی را پشت سر گذاشتیم و در یک تورنمنت برون مرزی در برلین آلمان شرکت کردیم. تا زمان اعزام 5 مرحله اردوی دیگر نیز پیش بینی شده که البته هنوز وضعیت ما از طرف کمیته ملی پارالمپیک برای اعزام به پاریس معین نیست و همچنان منتظر هستیم تا ببینیم به پاریس اعزام می شویم یا خیر.
وی اظهار داشت: درست است هنوز وضعیت تیم ملی گلبال مردان برای اعزام به پاریس معین نیست اما طبق برنامه کارهای آماده سازی تیم را پیش می بریم و هدفمان حضور در پارالمپیک پاریس است، البته فدراسیون تا امروز برای برگزاری اردوها هزینه زیادی انجام داده که امیدوار هستم این اعزام پس از 12 سال دوری از بازی های پارالمپیک محقق شود.
سرمربی تیم ملی گلبال مردان اشاره کرد: کمیته ملی پارالمپیک حتی سال قبل به میزبان برای حضور این تیم در پارالمپیک پاریس اعلام آمادگی کرد و اگر شرایط اعزام این تیم از طرف کمیته ملی پارالمپیک فراهم نشود وجهه خوبی برای ایران نخواهد داشت.




منبع:

1403/02/12
15:22:08
5.0 / 5
478
تگهای خبر: بازی , تیم , تیم ملی , قهرمانی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
بیلیارد