توفیق سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران نوین شد

توفیق سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران نوین شد

ایت بال: علی توفیق به عنوان سرمربی تیم ملی ایران نوین (تیم ملی ب) برگزیده شد.



به گزارش ایت بال به نقل از ایسنا، بعد از جلسه ای که امروز (سه شنبه - ۱۷ مهر ۱۴۰۳) در محل فدراسیون بسکتبال برگزار شد، علی توفیق بعنوان سرمربی تیم ملی ب (ایران نوین) انتخاب گردید.

تیم ملی ایران نوین که به منظور پشتوانه سازی تیم ملی بزرگسالان تشکیل شده است، با ترکیبی متشکل از بازیکنان متولد دهه ۸۰ به بعد فعالیت خودرا شروع می کند و به شکل دوره ای و همانند تیم ملی بزرگسالان، اردوهای خودرا پیگیری خواهد نمود.

علی توفیق پیش از این مذاکراتی با تیم ذوب آهن اصفهان داشت تا هدایت این تیم در لیگ برتر را بر عهده بگیرد که به علت انحلال تیم ذوب آهن، این همکاری رسمی نشد.

او درباره ی انتخابش بعنوان سرمربی تیم ملی ایران نوین به ایسنا اظهار داشت: فدراسیون برنامه هایی را مد نظر داشت و بنده نیز برنامه های خودرا ارائه کردم که به نظرم اگر درست اجرائی شوند در طولانی مدت نتایج خوبی را شاهد خواهیم بود.

او تصریح کرد: در این تیم دیگر مثل گذشته شاهد این نخواهیم بود که برای دلجویی از یک بازیکن به علت خط خوردن از تیم ملی الف، او را به اردو دعوت نماییم. دراین تیم فقط بحث پشتوانه سازی و استعداد پروری مد نظر است و با یک برنامه ریزی دقیق فعالیت خودرا پیش خواهیم برد.

پیش از این هدایت تیم ملی ایران نوین را محمدرضا اسلامی در اختیار داشت و الان علی توفیق این سمت را بر عهده گرفته است. این تیم در مسابقاتی چون ویلیام جونز، جام اطلس و سایر مسابقات تدارکاتی شرکت خواهد نمود.




1403/07/19
12:26:14
5.0 / 5
98
تگهای خبر: بازی , تیم , تیم ملی , فعالیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
بیلیارد